Počet záznamov: 1
Význam moderných komunikačných nástrojov pre tvorbu imidža vybranej spoločnosti
Názov Význam moderných komunikačných nástrojov pre tvorbu imidža vybranej spoločnosti : dizertačná práca Autorské údaje Andrej Ralbovský, školiteľ: Ferdinand Daňo Autor Ralbovský Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Ďalší autori Daňo Ferdinand (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2019. - 160 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá nástroje komunikačné * imidž * spoločnosť * firmy Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 907833
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 3.4 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 907833 SEK Časopisecká študovňa len prezenčne
Počet záznamov: 1