Počet záznamov: 1
Reflexia v ošetrovateľskom vzdelávaní
Názov Reflexia v ošetrovateľskom vzdelávaní Súbežný názov Reflection in Nursing Education Autorské údaje Gabriela Štefková Autor Štefková Gabriela Zdrojový dokument Logos Polytechnikos. Roč. 14, č. 1 (2023), s. 39-47. - Jihlava : Vysoká škola polytechnická, 2023. ISSN 2464-7551 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá zdravotníci * ošetrovateľstvo * myslenie kritické * vzdelávanie celoživotné * zručnosti * modely štruktúrne Anotácia Pregraduálne vzdelávanie sestier v 21. storočí sa zameriava na zmenu, ktorá nie je ničím iným ako zmenou paradigmy. Táto zmena sa deje prostredníctvom inovatívnych výučbových metód, ktoré kladú dôrazom na študenta. Metóda reflexie v akademickom prostredí je proces učenia sa prostredníctvom každodenných skúseností a tvorí jej neoddeliteľnú súčasť. Smeruje k profesionálnej príprave zdravotníckeho pracovníka, budovaním profesionálnej identity a osobného rastu. Zároveň podporuje celoživotné vzdelávanie zvyšovaním sebauvedomenia a kritického myslenia. Aplikácia štruktúrovaných modelov reflexie do vzdelávania vplýva aj na profesionálny rozvoj facilitátora výučby, ktorý zvyšuje výkon študenta a hodnotiacu fázu vyučovacieho procesu. Článok opisuje štruktúrovane modely reflexie s návrhom ich aplikácie do vyučovacieho procesu, ktorých učenie sa považuje za inovatívne metódy výučby vedúce k zlepšeniu profesionálnych zručností sestier. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 788 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1