Počet záznamov: 1
Strategické marketingové plánování Chrámu chmele a piva
Názov Strategické marketingové plánování Chrámu chmele a piva Súbežný názov Strategic Marketing Planning of Hop and Beer Temple Autorské údaje Eliška Kochová, Dita Hommerová Autor Kochová Eliška Spoluautori Hommerová Dita Zdrojový dokument Trendy v podnikání : vědecký časopis Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni. Č. 1 (2023), s. 46-60. - Plzeň : Vydavatelství ZČU v Plzni, 2023. ISSN 2788-0079 DOI 10.24132/jbt.2023.13.1.46_60 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Heslá organizácie neziskové * plán marketingový * ruch cestovný * plánovanie strategické Anotácia Článok upozorňuje na dôležitosť marketingovej komunikácie neziskových organizácií a je príkladom z praxe strategickej koncepcie nástrojov marketingového mixu. Zaoberá sa tvorbou strategického marketingového plánu pre neziskovú organizáciu Chrám chmeľu a piva v Žatci, ktorá poskytuje služby v oblasti cestovného ruchu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 256.2 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1