Počet záznamov: 1
Marketing Decisions for New and Mature Products
Názov Marketing Decisions for New and Mature Products Autorské údaje Robert D. Hisrich, Michael P. Peters Autor Hisrich Robert D. Spoluautori Peters Michael P. Vydavateľské údaje Upper Saddle River : Prentice Hall , 1991. - 516 s. Vydanie 2. ed. ISBN 0-675-20647-2 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá rozhodovanie * riadenie výroby * sortiment výroby * výrobky nové * manažment * reorganizácia * marketing manažment Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 728136
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 728136 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1