Počet záznamov: 1  

Majstrovský list.

  1. Názov Majstrovský list. : Public Relations - kľúč k "image".
    Autorské údajeI. Modory
    Autor Modory I.
    Zdrojový dokumentPraktická škola marketingu. Roč. 3, č. 3 (1993), s. 23-24.
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Heslá práca s verejnosťou * imidž * marketing * komunikácia * informácie * propagácia
    AnotáciaHistória vzniku a pôvod použitia disciplíny Public Relations PR. Presná definícia PR zatiaľ neexistuje. PR vytvárajú atmosféru v ktorej podnik operuje, vytvárajú tým základňu a stratégiu v úzkej spolupráci s vedením. Teoreticky sa PR spája spolu s propagáciou a reklamou. Prakticky je PR nezávislé od marketingu. Postavenie a rozlíšenie PR podľa A. Oeckla: 1. Komunikácia, 2. Informácia, 3. PR two-way-komunikation - komunikácia prebiehajúca smerom dovnútra a smerom von. Cieľom je vytváranie pozitívneho image.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.