Počet záznamov: 1  

Public relations v novém prostoru.

  1. Názov Public relations v novém prostoru. : K příznivé prezentaci firmy přispívá i vnější areál a interiér závodu.
    Autorské údajeA. Kovář
    Autor Kovář A.
    Zdrojový dokumentProfit. Roč. 4, č. 20 (1993)
    Profit rádce
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Heslá práca s verejnosťou * manažment * podnik
    AnotáciaVytváranie vzťahov medzi firmou a verejnosťou - základný program Public relations. Využitie obrazových, zvukových a priestorových prostriedkov na vytváranie vhodnej klímy medzi firmou a verejnosťou. Základným parametrom firemnej stratégie je tiež úspešné riešenie úprav vonkajších a vnútorných priestorov s programovým cieľom PR. Úloha podnikového manažmentu pri vytváraní vzťahov s verejnosťou.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.