Počet záznamov: 1
Public relations v novém prostoru.
Názov Public relations v novém prostoru. : K příznivé prezentaci firmy přispívá i vnější areál a interiér závodu. Autorské údaje A. Kovář Autor Kovář A. Zdrojový dokument Profit. Roč. 4, č. 20 (1993) Profit rádce Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations Heslá práca s verejnosťou * manažment * podnik Anotácia Vytváranie vzťahov medzi firmou a verejnosťou - základný program Public relations. Využitie obrazových, zvukových a priestorových prostriedkov na vytváranie vhodnej klímy medzi firmou a verejnosťou. Základným parametrom firemnej stratégie je tiež úspešné riešenie úprav vonkajších a vnútorných priestorov s programovým cieľom PR. Úloha podnikového manažmentu pri vytváraní vzťahov s verejnosťou. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1