Počet záznamov: 1  

Software pomáhá hodnotit TV reklamu

  1. Názov Software pomáhá hodnotit TV reklamu
    Autorské údajeSabina Kunešová
    Autor Kunešová Sabina
    Zdrojový dokument Strategie : marketing, reklama, média. Č. 5 (1997), s. 41. - Praha : Strategie Praha, 1997. ISSN 1210-3756
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * technika výpočtová * využitie počítačov * prostriedky reklamné
    AnotáciaVyužitie mulitimediálneho softwaru (audi/video likeability) pri spracovávaní rozhovorov s respondentmi. Výhody nového spôsobu hodnotenia. Výsledky využívania multimediálneho softwaru spoločnosťou Median pri hodnotení televíznej reklamy. Využitie metódy v rozhlasovej a tlačovej reklame.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1997: 1-5

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.