Počet záznamov: 1
Ako vybudovať reklamnú agentúru, ktorá zotrvá
Názov Ako vybudovať reklamnú agentúru, ktorá zotrvá Autorské údaje Nataša Batíková Autor Batíková Nataša Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 11 (November 1998), s. 38-39. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá agentúry * reklama * Ogilvy and Mather * imidž * úspech pracovný * tvorba reklamy Anotácia Úspech reklamnej agentúry Ogilvy & Mather, ktorá vznikla v r. 1948 bez klientov a s dvoma zamestnancami. David Ogilvy vybudoval podnik s viac ako 300 pobočkami v 97 krajinách. Charakteristika 50 zásad, ktoré sú dôkazom toho, prečo svetová sieť Ogilvy & Mather stále rastie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 7-12
článok
Počet záznamov: 1