Počet záznamov: 1  

Ako vybudovať reklamnú agentúru, ktorá zotrvá

  1. Názov Ako vybudovať reklamnú agentúru, ktorá zotrvá
    Autorské údajeNataša Batíková
    Autor Batíková Nataša
    Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. Č. 11 (November 1998), s. 38-39. ISSN 1335-2016
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá agentúry * reklama * Ogilvy and Mather * imidž * úspech pracovný * tvorba reklamy
    AnotáciaÚspech reklamnej agentúry Ogilvy & Mather, ktorá vznikla v r. 1948 bez klientov a s dvoma zamestnancami. David Ogilvy vybudoval podnik s viac ako 300 pobočkami v 97 krajinách. Charakteristika 50 zásad, ktoré sú dôkazom toho, prečo svetová sieť Ogilvy & Mather stále rastie.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla1998: 7-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.