Počet záznamov: 1
Potreba systémov na podporu marketingového rozhodovania
Názov Potreba systémov na podporu marketingového rozhodovania Preklad názvu The Need for systems which support marketing decisions Autorské údaje Miroslav Mariaš Autor Mariaš Miroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketing & komunikace : časopis České marketingové společnosti. Roč. 9, č. 4 (1998), s. 15-17. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * systémy informačné marketingové * systémy informačné manažérske * CIM * modely * rozhodovanie * zabezpečenie informačné * technológie informačné Anotácia Ovládanie marketingových informácií prostredníctvom informačných technológií - súčasť efektívneho marketingu. Pôsobnosť manažérskeho a marketingového informačného systému. Vlastnosti obchodných činností z pohľadu ich informačného zabezpečenia. Klasifikácia modelov používaných pre marketingové rozhodovanie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 1998: 1-4
článok
Počet záznamov: 1