Počet záznamov: 1
Cenou bližšie k spotrebiteľovi
Názov Cenou bližšie k spotrebiteľovi Zdrojový dokument Stratégie v reklame, marketingu a médiách. Č. 7 (Júl 2000), s. 6-7. - : Strategie na Slovensku Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * produkty * portfólio * nápoje nealkoholické * segmentácia trhu * spotrebitelia * trh * relácie cenové * značky výrobné * komunikácia marketingová Anotácia Tendencie uvádzania produktov nižšieho cenového segmentu niektorých veľkých domácich i zahraničných zadávateľov pôsobiacich na slovenskom trhu. Prejavy týchto aktivít v oblasti nealkoholických nápojov v segmentoch ochutené nápoje, minerálne a stolové vody, ovocné šťavy a nektáre. Uvedenie značky Lift na slovenský trh. Topvar Topoľčany doplnil svoj sortiment o nízkokalorické pivo. Cieľové skupiny opisovaných produktov nižšej cenovej hladiny. Sprievodné podporné akcie. Získavanie spotrebiteľa. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 7-12
článok
Počet záznamov: 1