Počet záznamov: 1
Ľudský činiteľ v bankovníctve
Názov Ľudský činiteľ v bankovníctve Preklad názvu Human factors in banking Autorské údaje Eleonóra Veresová Autor Veresová Eleonóra Zdrojový dokument BIATEC : odborný bankový časopis. Roč. 8, č. 11 (November 2000), s. 17-18. - Bratislava : Národná banka Slovenska, 2000. ISSN 1335-0900 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky Heslá bankovníctvo * zdroje ľudské * marketing * pracovníci * zamestnávatelia * služby bankové * manažment personálny * stratégia podniková * zákazníci Anotácia Marketingová orientácia banky. Marketing ako konkurenčný nástroj. Interný marketing podporuje ľudský faktor marketingového mixu a rozvíja zákaznícky orientovanú bankovú štruktúru. Ľudský faktor ako dôležitá súčasť diferenciácie podniku alebo služieb a zdroj pridanej hodnoty pre zákazníka. Efektívnosť banky závisí od úzkeho prepojenia podnikateľskej stratégie a riadenia ľudských zdrojov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2000: 7-12
článok
Počet záznamov: 1