Počet záznamov: 1  

Zákazník - cieľ, potreba, mýtus, realita

  1. Názov Zákazník - cieľ, potreba, mýtus, realita
    Autorské údajeMiriam Mihalkovičová
    Autor Mihalkovičová Miriam
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 2 (2002), s. 6 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy
    Heslá spokojnosť zákazníkov * maloobchod * veľkoobchod * marketing * agentúry * ceny * kreativita
    AnotáciaAktivity smerujúce k získavaniu loajálneho zákazníka. Formy pritiahnutia zákazníka. Atmosféra dôvery.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2002: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.