Počet záznamov: 1
Použitie regresnej analýzy na ohodnotenie faktorov, ktoré slúžia na uspokojenie zákazníka
Názov Použitie regresnej analýzy na ohodnotenie faktorov, ktoré slúžia na uspokojenie zákazníka Autorské údaje Aleksandra Radziszewska, Stanislaw Borkowski Autor Radziszewska Aleksandra Spoluautori Borkowski Stanislaw Zdrojový dokument Produktivita : dvojmesačník Slovenského centra produktivity. Roč. 3, č. 5 (2002), s. 14-17. - Žilina : SLCP, 2002. ISSN 1335-5961 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika Heslá spokojnosť zákazníkov * firmy * riadenie kvality * certifikáty * analýza regresná Anotácia Kvalita výrobkov alebo služieb ako základný faktor. ktorý slúži na uspokojenie zákazníka a splnenie jeho potrieb. Osobitné faktory, ktoré slúžia na uspokojenie zákazníka. Ohodnotenie uspokojenia zákazníkov s pomocou regresnej analýzy. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 1-6
článok
Počet záznamov: 1