Počet záznamov: 1
Marketingová stratégia Slovenskej agentúry pre cestovný ruch na obdobie rokov 2001-2006
Názov Marketingová stratégia Slovenskej agentúry pre cestovný ruch na obdobie rokov 2001-2006 Preklad názvu Marketing strategy of SACR for the period 2001-2006 Autorské údaje aut. Ivana Magátová Autor Magátová Ivana Zdrojový dokument Valorizácia prostredia pre služby cestovného ruchu : medzinárodná konferencia : Bratislava 24. apríla 2003. S. 13-18. - Bratislava : NITVV, 2003 / Veszprémi Sirotková Anna ; Obchodná fakulta EU Katedra služieb a cestovného ruchu - zrušené. ISBN 80-968342-4-X Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * ruch cestovný aktívny * ruch cestovný domáci * ruch cestovný zahraničný * stratégia marketingová * Slovensko * 2001-2006 * Slovenská agentúra pre cestovný ruch * propagácia * trh zahraničný * organizácie medzinárodné Anotácia Rozvoj cestovného ruchu na Slovensku v období rokov 1950-1998. Trendy rozvoja cestovného ruchu do roku 2020. Ciele stratégie marketingu a štátnej propagácie. Základná teritoriálna orientácia cestovného ruchu Slovenska. Aktívny zahraničný cestovný ruch. Vybnrané forma pôsobenia na zahraničných trhoch. Zahraničné zastúpenia a medzinárodná spolupráca. Stratégia ponúk Slovenska na cieľových trhoch. Zameranie aktivít a základné ciele na domácom trhu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1