Počet záznamov: 1
Emocionálne pôsobenie značky
Názov Emocionálne pôsobenie značky Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 3-4 (2004), s. 56-57. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Heslá produkty * značky výrobkov * značky kvality * marketing * obchod * zákazníci * imidž Anotácia Budovanie značiek ako úsilie diferencovať produkt od ostatnej ponuky. Zámer značkovej politiky - vytvoriť značkou jedinečné predajné posolstvo. Značka ako prostriedok na vyjadrenie "ega". Mágia značky pozostávajúca z imidžu a vzťahov značky. Vizuálne metafory využívané v značkách. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E04 00589-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2004: 1-4
článok
Počet záznamov: 1