Počet záznamov: 1
Migrácia a jej vplyv na marketingovú stratégiu v podmienkach SR
Názov Migrácia a jej vplyv na marketingovú stratégiu v podmienkach SR Preklad názvu Migration and its impact on marketing strategy in Slovak Republic Autorské údaje Ľubomíra Krausová, Otília Zorkóciová Autor Krausová Ľubomíra EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Spoluautori Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Česká republika a Slovensko v mezinárodním obchodě a podnikání : nové trendy v mezinárodním podnikání : sborník z mezinárodní vědecké konference : Praha a Bratislava, 13. červen 2008. S. 247-253. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze. Nakladatelství Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1372-0 Výstup z projektu VEGA 1/4562/07 Špecifické aspekty najnovších tendencií podnikateľských stratégií medzinárodného marketingu a ich aplikácia v podnikateľských subjektoch v SR ako predpoklad zvyšovania ich konkurencieschopnosti v rozširujúcej sa Európskej únii
Poznámky VEGA 1/4562/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 325 - Migrácia. Kolonizácia Heslá migrácia * pohyb síl pracovných medzinárodný * kultúra * národ * zákazníci * investori * investície priame zahraničné * stratégia marketingová * svet * Slovensko Anotácia Myšlienka pluralistickej Európy - predstava Európy regiónov, rôznych vlastí a rôznych kultúr. Európska identita - zjednotení v rozmanitosti. Migrácia a jej vplyv na marketingovú stratégiu v Slovenskej republike podľa Hostedeho kultúrnych dimenzií. Porovnanie Hostedeho kultúrnych dimenzií Slovenska a susedných krajín. Porovnanie Slovenska a Južnej Kórey. Porovnanie Slovenska a Francúzska. Kategória EPC Publikované pozvané príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E08 00933-016, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1