Počet záznamov: 1  

Stratégie a priority pre obchodno-podnikateľské služby v EÚ

  1. Názov Stratégie a priority pre obchodno-podnikateľské služby v EÚ
    Autorské údajeValéria Michalová
    Autor Michalová Valéria EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 699-704. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Heslá služby obchodné * služby podnikateľské * inovácia * konkurencieschopnosť * rast hospodársky * zamestnanosť * trh práce * vedomosti * Európska únia
    AnotáciaObchodno-podnikateľské služby ako najrozsiahlejšia a najdynamickejšia zložka európskej ekonomiky s perpektívou najväčšieho dopytu a ponuky. Hlavné úlohy a oblasti potrieb obchodno-podnikateľských služieb. Úloha poznatkovo intenzívnych obchodno-podnikateľských služieb v inováciách.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01229-093, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.