Počet záznamov: 1
Factors affecting the image of the Slovak retail chains in the minds of the young generation customers and the evaluation of the image COOP Jednota
Názov Factors affecting the image of the Slovak retail chains in the minds of the young generation customers and the evaluation of the image COOP Jednota Autorské údaje Ivan Bzdúšek Autor Bzdúšek Ivan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. S. 133-141. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Poznámky VEGA 1/0333/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá maloobchod * siete obchodné * imidž * zákazníci * spotrebitelia * prieskum trhu Anotácia Význam faktorov ovplyvňujúcich výber nákupného miesta. Analýza imidžu nákupného centra. Pozícia komplexu COOP Jednota. Spontánne doplnenie viet podľa vlastného názoru. Hodnotenie atribútov obchodov COOP Jednoty. Hodnotenie vyhlásení a profilu imidžu COOP Jednoty. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01191-023, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1