Počet záznamov: 1
CRM - súbor nástrojov na podporu marketingu, predaja a zákazníckeho servisu
Názov CRM - súbor nástrojov na podporu marketingu, predaja a zákazníckeho servisu Autorské údaje Magdaléna Cárachová Autor Cárachová Magdaléna EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI Zdrojový dokument Trendy a inovácie v internetovej podpore podnikania a vzdelávania : [zborník príspevkov] z I. medzinárodnej vedeckej internetovej vidoekonferencie vedeckých pracovníkov a doktorandov : 8. - 9. novembra 2011, virtuálne EU Bratislava. S. [1-8]. - Bratislava : [Katedra aplikovanej informatiky FHI EU], 2011. ISBN 978-80-225-3314-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM Anotácia Vzhľadom na situáciu na trhu je nevyhnutná zmena orientácie na produkt, na orientáciu na zákazníka. CRM systém zabezpečuje integráciu týchto prvkov a činností: predaj a distribúcia, marketing, servis, plánovanie zdrojov firmy či spoločnosti, riadiace funkcie cez automatizáciu obchodných procesov, informačné zdroje a technologické riešenia, ktoré znamenajú súbor vysoko kvalitných vzťahov so všetkými zákazníkmi. Systém CRM, stavebné bloky CRM. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01851-004, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1