Počet záznamov: 1  

Miesto a význam predmetu Odbytová stratégia podniku študijného programu Finančné riadenie podniku v odbore Ekonomika a manažment podniku

  1. Názov Miesto a význam predmetu Odbytová stratégia podniku študijného programu Finančné riadenie podniku v odbore Ekonomika a manažment podniku
    Preklad názvuPlace and importance of the subject Company sales strategy, study programme Company financial management, specialization Economy and comapany management
    Autorské údajeMichal Pružinský
    Autor Pružinský Michal EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF
    Zdrojový dokument Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. Roč. 11, č. 27 (2012), s. 27-31. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2012. ISSN 1335-9746
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 378 - Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    Heslá manažment * riadenie podnikové * univerzity * stratégia obchodná * odbyt * riadenie finančné
    AnotáciaCieľ a osnova predmetu Odbytová stratégia podniku.
    Kategória EPCOdborné práce v domácich recenzovaných zborníkoch (konferenčných aj nekonferenčných)
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE12 01886-004, kópia plného textu
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2012: 24-27

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.