Počet záznamov: 1
Spotrebiteľské správanie pri nákupe jednotlivých kategórií príslušenstva ako súčasť procesu manažmentu kategórií
Názov Spotrebiteľské správanie pri nákupe jednotlivých kategórií príslušenstva ako súčasť procesu manažmentu kategórií Autorské údaje Andrea Jazbec Autor Jazbec Andrea EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. S. 79-97. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3735-3 Výstup z projektu VEGA 1/0333/11 Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente
Poznámky VEGA 1/0333/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Heslá správanie spotrebiteľa * prieskum * telefón mobilný * telekomunikácie * manažment Anotácia Proces manažmentu kategórií. Základné finančné ukazovatele skúmané pre účely implementácie manažmentu kategórií. Analýza spotrebiteľského správania pri nákupe z kategórie príslušenstva. Prieskum zameraný na zistenie spotrebiteľského sptávania pri nákupe tovaru z rôznych sub-kategórií kategórie príslušenstva v maloobchodných prevádzkach mobilných operátorov na slovenskom trhu (Orange Slovensko, T-com, Telefonica O2). Výsledky prieskumu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01351-008, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1