Počet záznamov: 1
Národný branding a verejná diplomacia: vzťah dvoch pojmov
Názov Národný branding a verejná diplomacia: vzťah dvoch pojmov Autorské údaje Laura Meričková Autor Meričková Laura EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Zdrojový dokument VI. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná 8. listopadu 2013. S. [1-8] CD-ROM. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, [2013]. ISBN 978-80-7248-901-5 Výstup z projektu IGP I-13-114-00 Meniace sa mocenské usporiadanie sveta a jeho prejavy a vplyvy na vybrané aspekty medzinárodných vzťahov
Poznámky I-13-114-00 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 327 - Medzinárodná politika. Medzinárodné politické vzťahy. Svetová politika. Zahraničná politika Heslá vzťahy hospodárske vonkajšie * politika zahraničná * diplomacia hospodárska * komunikácia externá * prezentácia Anotácia V rámci verejnej diplomacie ako širšej stratégie, ktorá sa snaží o politické ciele sa národný branding identifikuje ako nástroj zameriavajúci sa na ekonomické ciele. Pod verejnou diplomaciou rozumieme stratégiu národnej prezentácie, ktorá vychádza z iniciatívy vlády. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E13 01750-012, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1