Počet záznamov: 1
Uplatnenie inovatívnych výskumných metód a techník v marketingovom výskume
Názov Uplatnenie inovatívnych výskumných metód a techník v marketingovom výskume Súbežný názov Application of innovative research methods and techniques in the marketing research Autorské údaje Štefan Žák Autor Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument "Management challenges in the 21st century": digitalization of society, economy and market: current issues and challenges : [proceedings]: 8th International research conference: Bratislava, April 12, 2016. P. 35-50. - Trenčín : School of Management in Trenčín, 2016 ; Management challenges in the 21st century international research conference / Kita Jaroslav ; Urban Eduard. ISBN 978-80-89306-32-9 Poznámky VEGA 1/0647/15 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * výskum marketingový * inovácia * metódy * techniky výskumné * technológie informačné * technológie komunikačné Anotácia Masové využívanie informačných a komunikačných technológií a identifikácia inovatívnych výskumných metód a techník marketingového výskumu v blízkej budúcnosti. Analýzy súčasného stavu a komparácia výsledkov výskumnej štúdie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E16 01057-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1