Počet záznamov: 1
Multifactor analysis of online reputation as a tool for enhancing competitiveness of selected tourism entities
Názov Multifactor analysis of online reputation as a tool for enhancing competitiveness of selected tourism entities Preklad názvu Multifaktorová analýza online reputácie ako nástroj na zvýšenie konkurencieschopnosti vybraných turistických entít Autorské údaje František Pollák, Ľudovít Nastišin Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Nastišin Ľudovít Zdrojový dokument Proceedings of the third international conference on emerging research paradigms in business and social science [ERPBSS 2015] : November 24-26, 2015, Dubai, United Arab Emirates. Pp. 116-129 online. - Dubai : Middlesex University Dubai, 2015 ; International conference on emerging research paradigms in business and social science [ERPBSS 2015]. ISBN 978-948-18-984-4 Poznámky VEGA 1/0145/14 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené Arabské Emiráty Heslá marketing * internet * siete sociálne * konkurencieschopnosť * ruch cestovný * hotely * analýza štatistická * Slovensko Anotácia Reputácia v kontexte dôvery. Klasifikácia modelov založených na dôvere a reputácii. Od imidžu k reputácii. Reputácia v online prostredí. Analýza online reputácie 17 slovenských hotelov podľa hodnotení na serveroch Booking, TripAdvisor, Facebook a Google. Celková online reputácia (total online reputation, TOR). Manažment online reputácie (online reputation management, ORM). Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E15 01985-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1