Počet záznamov: 1
ABC analýza ako nástroj marketingovej stratégie podniku
Názov ABC analýza ako nástroj marketingovej stratégie podniku Autorské údaje Naqibullah Daneshjo Autor Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Zdrojový dokument Automatizácia a riadenie v teórii a praxi ARTEP 2017 : 11. ročník konferencie odborníkov z univerzít, vysokých škôl a praxe: 15.-17. február 2017, Stará Lesná. S. [1-5]. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2017 ; Automatizácia a riadenie v teórii a praxi ARTEP 2017 odborná konferencia / Šeminský Jaroslav ; Hrehová Stella. ISBN 978-80-553-3075-4 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing * stratégia marketingová * metóda ABC * manažment produktový * riadenie vzťahov so zákazníkmi * prostredie konkurenčné Anotácia Využitie marketingu v procese zložitého a neustále sa meniaceho trhového prostredia. Význam strategického marketingu najmä snaha o úspešné uplatnenie sa firiem v konkurenčnom prostredí. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E17 00231-001, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Archív publikačnej činnosti 4.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1