Počet záznamov: 1
Špecifiká Generácie Y z pohľadu súčasnej spoločnosti hodnôt a marketingovej komunikácie
Názov Špecifiká Generácie Y z pohľadu súčasnej spoločnosti hodnôt a marketingovej komunikácie Preklad názvu Specific of Generation Y from the view of Present Society, Values and Marketing Communication Autorské údaje Petra Grešková Autor Grešková Petra Zdrojový dokument Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. Č. 2 (2017), s. 23-30. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2017. ISSN 1339-9403 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Heslá generácie * komunikácia marketingová * trh spotrebiteľský * vývoj spoločenský * technológie informačné * technológie komunikačné Anotácia Generácia Y predstavuje v súčasnosti atraktívny segment trhu. Je ambiciózna, individualisticky založená a liberálna. Spoločnos[ jej dáva priestor naplno sa prejaviť v pracovnom, kariérnom, ale aj v osobnom živote. Jej členovia sú vzdelanejší, informovanejší, ovládajú cudzie jazyky, veIa cestujú a zážitky radi zdieIajú. Využívajú najmodernejšie zariadenia na komunikáciu, ako sociálne médiá, na ktorých trávia veIa času, v dôsledku čoho sa u nich prejavuje intenzívnejšia komunikácia, ľahšie nadväzovanie vzťahov, potreba zdieIania, ale aj konzumný spôsob života, tvorba virtuálnych priateIstiev, či väčšia anonymita. Profilové charakteristiky jednotlivých generácií a špecifiká generácie Y z pohIadu spotrebiteIského správania, hodnôt a hodnotovej orientácie, ako aj z pohIadu marketingovej komunikácie a využívania médií. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2017: 2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 237.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1