Počet záznamov: 1
The Current Perception of Personnel Marketing
Názov The Current Perception of Personnel Marketing Preklad názvu Súčasné vnímanie personálneho marketingu Autorské údaje Otakar Ungerman, Světlana Myslivcová Autor Ungerman Otakar Spoluautori Myslivcová Světlana Zdrojový dokument Scientific papers of the University of Pardubice, Series D. Vol. 27, no. 1 (2019), s. 161-173. - Pardubice : Fakulta ekonomicko-správní Univerzity Pardubice, 2019. ISSN 1211-555X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Česká republika Heslá marketing personálny * zdroje ľudské * komunikácia firemná * manažment personálny Anotácia Prehľad o tom, ako spoločnosti vnímajú personálny marketing a ako ho využívajú. 13 atribútov, ktoré pracovníci HR považujú za spôsob vedenia personálneho marketingu. Výskum uskutočnený v Českej republike, ale výsledky použiteľné na celom svete, pretože všetky podniky v prieskume majú materskú spoločnosť v EÚ, USA, Japonsku alebo Číne a uplatňujú svoju podnikovú kultúru. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2019: 1
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.1 MB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1