Počet záznamov: 1
Impact of Internet Advertising to Potential Customers
Názov Impact of Internet Advertising to Potential Customers Preklad názvu Dopad internetovej reklamy na potenciálnych zákazníkov Autorské údaje Anna Harumová, Darina Móžiová Autor Harumová Anna EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Móžiová Darina EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument EDAMBA 2020 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : From Better Economics to Better Economy : Conference Proceedings. Pp. 212-228 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Dědečková Nina ; Puškárová Paula ; Adamcová Silvia ; Árendáš Peter ; Baculáková Kristína ; EDAMBA 2020 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4794-9 Poznámky VEGA 1/0007/19 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Heslá marketing elektronický * reklama * reklama nevyžiadaná * prostriedky reklamné * psychológia reklamy * správanie spotrebiteľa * vzťahy so zákazníkmi * komunikácia marketingová * nástroje marketingové Anotácia Využívanie programov na blokovanie reklamy na internete a preferencie nástrojov priameho marketingu. Prieskum vplyvu online reklamy na mladých ľudí a využívanie programov blokovania online reklamy, uskutočnený pomocou online panelu (získavanie údajov prostredníctvom subjektívnych odpovedí jednotlivých respondentov). Základné možné dôvody využívania programov na blokovanie reklamy na internete a ich percentuálne potvrdenie v prieskume. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00202-045, kópia plného textu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 285.1 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1