Počet záznamov: 1
Economic Activity as a Determinant for Customer Adoption of Social Media Marketing
Názov Economic Activity as a Determinant for Customer Adoption of Social Media Marketing Preklad názvu Ekonomická aktivita ako determinant pre zákaznícke prijatie marketingu na sociálnych médiách Autorské údaje František Pollák, Peter Markovič Autor Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Spoluautori Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Zdrojový dokument Sustainability : [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability]. Vol. 13, no. 7 (2021), pp. 1-12 online. - Basel : MDPI. ISSN 2071-1050 DOI 10.3390/su13073999 Poznámky VEGA 1/0240/20. - VEGA 1/0140/21. - Registrovaný: Scopus Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Švajčiarsko Heslá podnikanie * efektívnosť podnikania * spokojnosť zákazníkov * zodpovednosť * inovácia * marketing * reputácia krajiny Anotácia Vplyv formy ekonomickej aktivity zákazníka na mieru akceptácie podnikovej marketingovej komunikácie na sociálnych sieťach. E-marketing. Sociálny mediálny marketing ako nový štandard propagácie. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných karentovaných časopisoch Registrované v WOS Registrované v SCOPUS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E21 00158-001, online
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 795.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1