Počet záznamov: 1
Cieľom je zákazníka vyrušiť a zaujať
Názov Cieľom je zákazníka vyrušiť a zaujať Autorské údaje Peter Kapitán Autor Kapitán Peter Zdrojový dokument Tovar & Predaj. Č. 71 (5-6) (2023), s. 46-47. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Heslá podpora predaja * marketing mix * marketing senzorický * vybavenosť pracoviska * komunikácia marketingová Anotácia Jedným z najväčších nepriateľov obchodníkov na predajnej ploche je spotrebiteľov autopilot. Ak človek vojde do predajne s tým, že presne vie, čo chce, a nič naokolo si poriadne nevšimne, predajca ani zďaleka nedokáže využiť všetok svoj potenciál. Práve preto je dôležité, aby ho počas jeho cesty obchodnou plochou niečo vyrušilo, aby sa zastavil, pobavil a v konečnom dôsledku nakúpil viac. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2023: 71
článok
Počet záznamov: 1