Počet záznamov: 1  

Cieľom je zákazníka vyrušiť a zaujať

  1. Názov Cieľom je zákazníka vyrušiť a zaujať
    Autorské údajePeter Kapitán
    Autor Kapitán Peter
    Zdrojový dokument Tovar & Predaj. Č. 71 (5-6) (2023), s. 46-47. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1805-0549
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Heslá podpora predaja * marketing mix * marketing senzorický * vybavenosť pracoviska * komunikácia marketingová
    AnotáciaJedným z najväčších nepriateľov obchodníkov na predajnej ploche je spotrebiteľov autopilot. Ak človek vojde do predajne s tým, že presne vie, čo chce, a nič naokolo si poriadne nevšimne, predajca ani zďaleka nedokáže využiť všetok svoj potenciál. Práve preto je dôležité, aby ho počas jeho cesty obchodnou plochou niečo vyrušilo, aby sa zastavil, pobavil a v konečnom dôsledku nakúpil viac.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2023: 71

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.