Počet záznamov: 1
Fundamentals of Marketing
Názov Fundamentals of Marketing : Marketing Perspectives from Business Week to Accompany Autorské údaje William J. Stanton, Michael J. Etzel, Bruce J. Walker Autor Stanton William J. Spoluautori Etzel Michael J. Walker Bruce J. Vydavateľské údaje New York : MacGraw-Hill , 1991. - 179 s. Vydanie 9. ed. ISBN 0-07-060965-9 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Spojené štáty Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * tlač * USA * analýza trhu * spotrebitelia * správanie * podnik * plánovanie výroby * tvorba cien * distribúcia * obchod * predaj * trh * reklama * služby * manažment * prognózovanie Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 1, prezenčne 0 Signatúra 677277
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 677277 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1