Počet záznamov: 1
Time manažment v obchodnej komunikácii
Názov Time manažment v obchodnej komunikácii Autorské údaje Matej Jaššo Autor Jaššo Matej Zdrojový dokument Hospodárske noviny : denník o ekonomike a politike. Roč. 8, č. 143 (27. júla 2000). - Bratislava : Ecopress, 2000. ISSN 1335-4701 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá manažment * manažment času * riadenie podnikové * metódy riadenia * komunikácia manažérska * faktor času * Pareto, V. Anotácia Význam časového faktora v obchodnej komunikácii. Charakteristika časového (time) manažmentu. Vysvetlenie Paretovho pravidla 20 ku 80. Pre dlhodobú efektivitu narábania s časom musíme dodržiavať princípy významnosti, naliehavosti a koncentrácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2000: 126-186
článok
Počet záznamov: 1