Počet záznamov: 1
Imidž - reč bez slov
Názov Imidž - reč bez slov Autorské údaje Martina Knihárová Autor Knihárová Martina Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 7 (2002), s. 6 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2002. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá imidž * stratégia marketingová * značky kvality * značky výrobkov * spotrebitelia * konkurencia * logo Anotácia Pre úspech marketingových aktivít v dnešnej situácii na trhu treba medzi uplatňované nástroje a ciele zaradiť aj aktivity podporujúce imidžovú značku a jej tvorbu. Dôvody záujmu spotrebiteľov o imidž značky kupovaného produktu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2002: 7-12
článok
Počet záznamov: 1