Počet záznamov: 1
Je sponzoring iba pre silných a bohatých?
Názov Je sponzoring iba pre silných a bohatých? Autorské údaje Ján Vopálenský Autor Vopálenský Ján Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 1 (2003), s. 16-17 [slov. časť]. - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty Heslá sponzorovanie * podnikatelia * imidž * komunikácia * šport * kultúra * reklama * propagácia Anotácia Kľúčové otázky sponzoringu z hľadiska sponzora. Vzájomný vzťah sponzoringu a sponzora. Prepojenie sponzora a sponzorovaného prostredníctvom produktov alebo výkonov s ich imidžom. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-6
článok
Počet záznamov: 1