Počet záznamov: 1  

Stručná historie reklamy a její neměnný smysl

  1. Názov Stručná historie reklamy a její neměnný smysl
    Autorské údajeRadek Schovánek
    Autor Schovánek Radek
    Zdrojový dokument Marketing magazine. Č. 2 (2003). - Praha : Mladá fronta, 2003. ISSN 1211-7315
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslá reklama * propagácia * značky výrobné * história * technológie informačné * technológie komunikačné
    AnotáciaStručný historický pohľad na vznik a vývoj reklamy. Počiatky používania značky. Politická reklama. Reklamný plagát. Moderné technológie a reklama. Zmysel reklamy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2003: 1-6

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.