Počet záznamov: 1
Chytrý marketing v těžkých časech
SYS 0108318 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231018131426.2 100 $a 20100107a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Chytrý marketing v těžkých časech $f Rabikar Chatterjee 330 $a Investovať peniaze do reklamy v čase recesie - absolútna nutnosť v záujme udržania lojálneho zákazníka. Snaha firiem znižovať ceny. Ponuka balenia s menším obsahom, alebo ponuka produktov typu dva plus jeden zdarma. Nový produkt na trhu, prilákanie pozornosti - prínos v dobe recesie. Potreba rozoznať kľúčové zákaznícke segmenty. Typy pre šikovné zníženie nákladov. Myslenie v dlhodobých perspektívach. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0164815 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Roč. 13, č. 11/12 (listopad/prosinec 2009), s. 24-25 $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2009 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002544 $a investície 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005250 $a recesia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0033367 $a Chatterjee $b Rabikar $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100107 $g AACR2
Počet záznamov: 1