Počet záznamov: 1  

Chytrý marketing v těžkých časech

  1. SYS0108318
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20100107135555.3
    100
      
    $a 20100107a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Chytrý marketing v těžkých časech $f Rabikar Chatterjee
    330
      
    $a Investovať peniaze do reklamy v čase recesie - absolútna nutnosť v záujme udržania lojálneho zákazníka. Snaha firiem znižovať ceny. Ponuka balenia s menším obsahom, alebo ponuka produktov typu dva plus jeden zdarma. Nový produkt na trhu, prilákanie pozornosti - prínos v dobe recesie. Potreba rozoznať kľúčové zákaznícke segmenty. Typy pre šikovné zníženie nákladov. Myslenie v dlhodobých perspektívach.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0108091 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Roč. 13, č. 11/12 (listopad/prosinec 2009), s. 24-25 $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002544 $a investície
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005250 $a recesia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0033367 $a Chatterjee $b Rabikar $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100107 $g AACR2
Počet záznamov: 1