Počet záznamov: 1
Komunikačné médiá v stratégii budovania CRM
SYS 0108374 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072209.3 100 $a 20100111d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Komunikačné médiá v stratégii budovania CRM $f Helena Labská 330 $a Od CRM (riadenia vzťahov so zákazníkmi) k CVM - Consumer value management. Hodnotenie zákazníkov a hodnota pre zákazníka. Komunikácia a CRM. Mediálna stratégia. Vlastnosti jednotlivých médií - televízie, rozhlasu a printových médií. Faktory média-mixu. Realizácia mediálneho plánu. Interaktívne formy komunikácie - kontaktné centrá, vernostné karty. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0107884 $1 010 $a 978-80-225-2870-2 $1 200 1 $a Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku $e zborník vedeckých statí $f kolektív $v S. 38-57 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 92 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*0002966 $a systém CRM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005500 $a rozhlas 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006561 $a tlač 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048881 $a Labská $b Helena $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100111 $g AACR2
Počet záznamov: 1