Počet záznamov: 1  

The congruence of the sponsors' objectives with the sponsorship objectives understood by the sample of consumers

  1. SYS0109107
    LBL
      
    $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20181130133623.1
    100
      
    $a 20100122a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a <The> congruence of the sponsors' objectives with the sponsorship objectives understood by the sample of consumers $f Kamila Rubaninská
    215
      
    $c Sch., tab.
    301
      
    $a 2316063/08
    320
      
    $a Res. angl. Bibliogr. odkazy
    330
      
    $a Zámery sponzorstva z pohľadu sponzora a z pohľadu spotrebiteľa. Sponzorstvo na Slovensku. Formulácia problému. Cieľ, materiály a metodológia. Výsledky a diskusia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0107424 $1 010 $a 978-80-8083-793-8 $1 200 1 $a Scientia Iuventa 2009 $b elektronický zdroj $e medzinárodná doktorandská konferencia : proceedings of reviewed papers from international scientific conference of PhD. students $f zostavovateľ: Ľuboš Elexa, Gabriela Elexová $v S. [1-6] $1 210 $a Banská Bystrica $c Centrum rozvoja doktorandov Ekonomickej fakulty UMB v Banskej Bystrici $d 2009 $1 215 $a CD-ROM
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002418 $a imidž
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 336.1/.5 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000138 $x Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0014170 $a Rubaninská $b Kamila $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100122 $g AACR2