Počet záznamov: 1  

Conjoint analýza v zákaznícky orientovanom marketingu

  1. SYS0109718
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220715093604.8
    100
      
    $a 20100202a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Conjoint analýza v zákaznícky orientovanom marketingu $f Branislav Pacák
    330
      
    $a Princíp conjoint analýzy ako metódy, ktorá je najviac spojená s výskumom trhu. Príklad aplikácie conjoint analýzy. Ukážka manažérskej aplikácie výsledkov conjoint analýzy. Odhady čiastkových užitočností. Relatívne užitočnosti.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0107792 $1 011 $a 1336-7420 $1 200 1 $a Forum statisticum Slovacum $e vedecký časopis Slovenskej štatistickej a demografickej spoločnosti $v Roč. 5, č. 7 (2009), s. 115-120 $1 210 $a Bratislava $c Slovenská štatistická a demografická spoločnosť $d 2009
    541
    1-
    $a Conjoint analysis in customer-oriented marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003328 $a metódy štatistické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0010558 $a analýza štatistická viacrozmerná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007199 $a výskum trhu
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006284 $a štatistika
    675
      
    $a 519.2 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000240 $x Pravdepodobnosť a matematická štatistika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0069906 $a Pacák $b Branislav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100202 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.