Počet záznamov: 1
Prístupy manažmentu zamerané na zvýšenie spokojnosti zákazníkov so službami pohostinských zariadení
SYS 0110670 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231016073726.1 100 $a 20100222a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Prístupy manažmentu zamerané na zvýšenie spokojnosti zákazníkov so službami pohostinských zariadení $f Jaroslava Marušková 330 $a Kvalita a spokojnosť zákazníka ako faktory výrazne ovplyvňujúce konkurencieschopnosť pohostinských zariadení. Definícia kvality služieb. Definícia spokojnosti zákazníka. Identifikácia a následná analýza názorov a postojov manažmentu k spokojnosti zákazníkov so službami pohostinských zariadení. Výsledky prieskumu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0164554 $1 011 $a 0139-8660 $1 200 1 $a Ekonomická revue cestovného ruchu $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela $d Economic review of tourism $d Zeitschrift für Tourismuswirtschaft $v Roč. 42, č. 3-4 (2009), s. 203-212 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2009 541 1-
$a Management approach pointed to increasing of customer`s satisfaction with catering services 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004334 $a pohostinstvo 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004951 $a prieskum štatistický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 338.46 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000170 $x Služby. Terciárny sektor 700 -1
$3 eu_un_auth*0018309 $a Marušková $b Jaroslava $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100222 $g AACR2
Počet záznamov: 1