Počet záznamov: 1
Analýza efektívnosti výdavkov na reklamu vybraných slovenských finančných inštitúcií použitím analýzy dátových obalov.
SYS 0110913 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221128083132.6 100 $a 20100301a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Analýza efektívnosti výdavkov na reklamu vybraných slovenských finančných inštitúcií použitím analýzy dátových obalov. $f Martina Majorová 330 $a Propagácia výrobku či služby ako neodmysliteľná súčasť politiky komunikačného mixu. Reklamný trh a peňažné prostriedky na propagáciu. Analýza dátových obalov s metódami viacrozmernej štatistickej analýzy. Hodnotenie efektívnosti výdavkov na reklamu vo vybraných finančných inštitúciách na slovenskom trhu. Reklama v médiách a výkonnostné ukazovatele bánk a poisťovní. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0108749 $1 010 $a 978-80-225-2873-3 $1 200 1 $a EDAMBA 2009 $b elektronický zdroj $e medzinárodná vedecká konferencia doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : zborník $e international scientific conference for doctoral students and young researchers : proceedings $g zborník zostavila Petra Némethová $z eng $v S. 110-121 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001202 $a banky 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004399 $a poisťovne 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný 610 1-
$9 eu_un_auth*0002958 $a modely stochastické 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003410 $a modely input-output 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0016195 $a Majorová $b Martina $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100301 $g AACR2
Počet záznamov: 1