Počet záznamov: 1
Marketing vzťahov v podmienkach úradov miestnej samosprávy
SYS 0111365 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231107132315.4 100 $a 20100312a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Marketing vzťahov v podmienkach úradov miestnej samosprávy $f Růžena Lukášová, Anna Vaňová 330 $a Funkcia a definícia marketingu vzťahov. Cieľ, materiál a metodika výskumu budovania vzťahov na úradoch miestnej samosprávy v SR a ČR. Výsledky a diskusia. Štruktúra a miera vzájomných vzťahov medzi úradmi miestnej samosprávy a účastníkmi siete vzťahov. Význam jednotlivých subjektov pre úrady miestnej samosprávy. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0164570 $1 011 $a 1335-7069 $1 200 1 $a Ekonomika a spoločnosť $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici $d Journal of economics and social research : the scientific journal of the Faculty of economics Matej Bel University Banská Bystrica $v Roč. 10, č. 2 (2009), s. 127-135 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2009 541 1-
$a Relationship marketing in local self-government offices 610 1-
$9 eu_un_auth*0033206 $a marketing vzťahový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005621 $a samospráva miestna 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006826 $a úrady 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063266 $a Lukášová $b Růžena $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0063997 $a Vaňová $b Anna $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100312 $g AACR2
Počet záznamov: 1