Počet záznamov: 1
Postavenie nezávislého maloobchodu v konkurencii s transnacionálnymi korporáciami a národnými sieťami
SYS 0112525 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072241.3 100 $a 20100414a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Postavenie nezávislého maloobchodu v konkurencii s transnacionálnymi korporáciami a národnými sieťami $f Katarína Ožvoldová 330 $a Nezávislé maloobchodné predajne predstavujú skôr typ tradičnej špecializovanej predajne, prípadne supermarketu, nadnárodné a národné maloobchodné siete disponujú širokou škálou typov predaní od špecializovanej predajne po formáty typu hypermarkety až superstory. Vzhľadom na uvedené rozdiely medzi maloobchodnými formátmi musíme rozlišovat medzi dvoma typmi konkurencie prejavujúcej sa medzi maloobchodníkmi : inter-type (medzi typová) konkurencia, intra-type (vnútro typová) konkurencia. Štúdie venované inter-type a intra-type konkurencii v maloobchode. Všetky štúdie poukázali na pozitívny dôsledok využívania maloobchodných stratégií malými maloobchodníkmi v ich konkurencii, či už v spojení s lepším výkonom maloobchodníka, uspokojením zákazníkov alebo s inter-type a prípadne intra-type konkurenciou. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0111241 $1 010 $a 978-80-225-2856-6 $1 200 1 $a Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $b elektronický zdroj $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 4. november 2009 $f zostavovateľské a grafické práce Peter Červenka, Simona Škorvagová, Peter Verček $v S. 249-252 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2009 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003176 $a maloobchod 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005838 $a spoločnosti nadnárodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005688 $a siete obchodné 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002845 $a konkurencia trhová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006352 $a štúdie 675 $a 339.137 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000182 $x Konkurencia 700 -1
$3 eu_un_auth*0018215 $a Ožvoldová $b Katarína $f 1984- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100414 $g AACR2
Počet záznamov: 1