Počet záznamov: 1
Prieskum ako kompas reklamnej kampane
SYS 0113119 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20230912094516.0 100 $a 20100430a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Prieskum ako kompas reklamnej kampane $f Jana Škutková 330 $a Prieskum ako základný nástroj marketingového rozpočtu. Zdroje informácií a názory zákazníkov. Komunikácia a kvalita. Otázky testovania cieľových skupín. Zbieranie údajov a spracovanie odpovedí. Využitie výsledkov prieskumu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0182302 $1 011 $a 1337-9151 $1 200 1 $a Zisk $e riadenie - marketing - podnikanie $v Č. 4 (2010), s. 42-43 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004943 $a prieskum informačný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné 610 1-
$9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006924 $a väzba spätná 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0024433 $a Škutková $b Jana $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100430 $g AACR2
Počet záznamov: 1