Počet záznamov: 1  

Prieskum ako kompas reklamnej kampane

  1. SYS0113119
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20230912094516.0
    100
      
    $a 20100430a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Prieskum ako kompas reklamnej kampane $f Jana Škutková
    330
      
    $a Prieskum ako základný nástroj marketingového rozpočtu. Zdroje informácií a názory zákazníkov. Komunikácia a kvalita. Otázky testovania cieľových skupín. Zbieranie údajov a spracovanie odpovedí. Využitie výsledkov prieskumu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182302 $1 011 $a 1337-9151 $1 200 1 $a Zisk $e riadenie - marketing - podnikanie $v Č. 4 (2010), s. 42-43 $1 210 $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004943 $a prieskum informačný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006036 $a stratégia obchodná
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002650 $a kampane reklamné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009569 $a riadenie vzťahov so zákazníkmi
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006924 $a väzba spätná
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0024433 $a Škutková $b Jana $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100430 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.