Počet záznamov: 1
Marketing ako nástroj konkurencieschopnosti vysokých škôl
SYS 0113275 LBL $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$ 005 20221207094807.7 100 $a 20100505d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Marketing ako nástroj konkurencieschopnosti vysokých škôl $e dizertačná práca $f Ivana Kováčiková $g školiteľ Eva Hanuláková 210 $a Bratislava $d 2010 215 $a 180 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006261 $a školy vysoké 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002848 $a konkurencieschopnosť 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0013906 $a Kováčiková $b Ivana $4 070 702 -1
$3 eu_un_auth*p0020252 $a Hanuláková $b Eva $f 1964- $p EUBOBFKMA $4 727 $T Katedra marketingu OBF 712 02
$3 eu_un_auth*k0001177 $a Obchodná fakulta EU $b Katedra marketingu $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100505 $g AACR2 830 $a Externý doktorand T85 $x existuji fulltexy
Počet záznamov: 1