Počet záznamov: 1
Klasické verzus e-komunikačné nástroje - výsledky prieskumu
SYS 0113319 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072247.5 100 $a 20100506d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Klasické verzus e-komunikačné nástroje - výsledky prieskumu $f Benita Juriková 330 $a Prieskum využívania klasických a e-komunikačných nástrojov. Konkurenčné a strategické výhody e-komunikačných nástrojov. Dotazníkový prieskum, výsledky. 463 -1
$1 010 $a 978-80-8105-167-8 $1 200 1 $a Nové trendy v marketingovej komunikácii $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 3. - 4. novembra 2009 na Smolenickom zámku $f Zostavovatelia: Jozef Matúš, Daniela Kollárová $g Recenzenti: Anton Kretter, Peter Rónai $v S. 192-200 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048721 $a Juriková $b Benita $f 1973- $p EUBFPMKIM $9 100 $4 070 $T Katedra informačného manažmentu FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100506 $g AACR2
Počet záznamov: 1