Počet záznamov: 1  

Klasické verzus e-komunikačné nástroje - výsledky prieskumu

  1. SYS0113319
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220819082741.2
    100
      
    $a 20100506d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Klasické verzus e-komunikačné nástroje - výsledky prieskumu $f Benita Juriková
    330
      
    $a Prieskum využívania klasických a e-komunikačných nástrojov. Konkurenčné a strategické výhody e-komunikačných nástrojov. Dotazníkový prieskum, výsledky.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-8105-167-8 $1 200 1 $a Nové trendy v marketingovej komunikácii $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 3. - 4. novembra 2009 na Smolenickom zámku $f Zostavovatelia: Jozef Matúš, Daniela Kollárová $g Recenzenti: Anton Kretter, Peter Rónai $v S. 192-200 $1 210 $a Trnava $c Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002526 $a internet
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001857 $a dotazníky
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0048721 $a Juriková $b Benita $f 1973- $p EUBFPMKIM $9 100 $4 070 $T Katedra informačného manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100506 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.