Počet záznamov: 1  

Reklama za císaře Františka Josefa II.

  1. SYS0113607
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231019094208.5
    100
      
    $a 20100512a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Reklama za císaře Františka Josefa II. $f Jaroslav Stuchlík
    330
      
    $a Dejiny modernej reklamy môžeme datovať od začiatku priemyselnej revolúcie. Ako konkrétne vyzerala reklamná prax pred sto rokmi, v období vlády cisára Františka Jozefa II. Princípy reklamy pred sto rokmi. Etický prístup k reklame. Systematické delenie reklamy. Najsledovanejšia reklama - v tlači. Koľko to stálo. Spojenie médií s umením.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182210 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 6, č. 4 (Duben 2010), s. 46-48 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002274 $a história
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002020 $a etika
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0034444 $a Stuchlík $b Jaroslav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100512 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.