Počet záznamov: 1
Reklama za císaře Františka Josefa II.
SYS 0113607 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231019094208.5 100 $a 20100512a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Reklama za císaře Františka Josefa II. $f Jaroslav Stuchlík 330 $a Dejiny modernej reklamy môžeme datovať od začiatku priemyselnej revolúcie. Ako konkrétne vyzerala reklamná prax pred sto rokmi, v období vlády cisára Františka Jozefa II. Princípy reklamy pred sto rokmi. Etický prístup k reklame. Systematické delenie reklamy. Najsledovanejšia reklama - v tlači. Koľko to stálo. Spojenie médií s umením. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0182210 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 6, č. 4 (Duben 2010), s. 46-48 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002274 $a história 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002020 $a etika 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*0034444 $a Stuchlík $b Jaroslav $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100512 $g AACR2
Počet záznamov: 1