Počet záznamov: 1
Vybrané okruhy smerovania marketingovej terminológie na počiatku 21. storočia
SYS 0113774 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083301.5 100 $a 20100514d2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Vybrané okruhy smerovania marketingovej terminológie na počiatku 21. storočia $f Milan Oreský 301 $a VEGA 2/0091/09 330 $a Stručná história marketingu a vývoj marketingu ako vedy. Marketing na Slovensku. Slovenská marketingová terminológia. Vybrané aktuálne otázky marketingovej terminológie: hodnota pre zákazníka, hodnota životného cyklu zákazníka, cross-selling, up-selling, equity, event marketing. Návrhy a stanoviská k prekladom vybraných termínov z aktuálnej anglickej marketingovej terminológie. 463 -1
$1 010 $a 978-80-7399-944-5 $1 200 1 $a Neologizmy v terminológii marketingu $e vedecký seminár o problematike neologizmov v obchodnovedných disciplínach $f recenzenti: Viera Cibáková, Marta Kulčáková $v S. 81-96 $1 210 $a Brno $c Tribun EU $d 2010 541 1-
$a Selected marketing terminology tendencies at the beginning of the 21st century 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007221 $a vývoj 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002274 $a história 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001113 $a angličtina 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005738 $a slovenčina 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006545 $a terminológia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $f 1956- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100514 $g AACR2
Počet záznamov: 1