Počet záznamov: 1
Inbound marketing a nové trendy v oblasti marketingovej komunikácie
SYS 0113831 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221107084839.6 100 $a 20100517a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Inbound marketing a nové trendy v oblasti marketingovej komunikácie $f Pavol Horňák 330 $a Autor v príspevku sleduje prechod od marketingovej komunikácie prostredníctvom konvenčných médií, ku komunikácii v prostredí internetu. Zaoberá sa retrospektívou vývoja tohto stavu a vychádzajúc z jeho analýzy predkladá súbor bodov, ktoré budú tento vzťah v budúcnosti dotvárať a stáť v strede záujmu marketingových oddelení. Inboud marketing, outboud marketing - definície. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0113298 $1 010 $a 978-80-7318-922-8 $1 200 1 $a Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky $b elektronický zdroj $e CD s recenzovanými příspěvky $e 6. ročník : Zlín 15. dubna 2010 $1 210 $a Zlín $c Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně $d 2010 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0006926 $a komunikácia elektronická 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002526 $a internet 675 $a 681.324 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000374 $x Počítačové systémy. Počítačové siete 700 -1
$3 eu_un_auth*0019625 $a Horňák $b Pavol $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100517 $g AACR2
Počet záznamov: 1